دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته چهارشنبه 4 تیر 1399/ شماره 51
دلار آزاد در مسیر بازگشت، افزایش 11 و 3 درصدی معاملات در هفته اول تیر، کاهش قیمت مواد اولیه، گام های بازگشتِ آرام اما مستمر دلار صرافی ...
پست های رادیویی مرتبط:

دلار آزاد در مسیر بازگشت
از عصر روز گذشته و تزریق 55 میلیون دلاری که تسنیم از آن خبر داد، دلار آزاد، روندی کاهشی گرفت. امروز بازار آزاد، با 20 هزار و 100 تومان کار خود را شروع کرد اما ساعت به ساعت، قیمت دلار کاهش یافت. عددی بین 19 هزار و 500 تا 19 هزار و 200، نرخی بود که به عنوان قیمت پایانی در رسانه های مختلف برای هر دلار دیده می شد.
ظهر امروز خبر آنلاین خبر داد که با تزریق بیش از 100 میلیون دلار ارز به بازار، شمارش معکوس برای فروکش التهاب در بازار ارز آغاز شده. برای دومین روز متوالی بانک مرکزی، ورودی سنگین به بازار ارز داشت و هدف از این اقدام غلبه بر جو روانی موجود در بازار که توسط دلالان ایجاد شده، است.

گام های بازگشتِ آرام اما مستمر دلار صرافی
دلار صرافی، روز گذشته تمام رکوردهای خود را شکست و با 795 تومان به 19 هزار و 595 تومان رسید. امروز در 5 نوبت قیمت فروش دلار صرافی تغییر یافت. در پایان 5 نوبت تغییر، دلار صرافی با 295 تومان کاهش، به 19 هزار و 300 تومان رسید.

دلار نیمایی مرز 16 هزار تومان را شکست
میانگین هفتگی دلار نیمایی، امروز هم به رشد ملایم خود ادامه داد و اختلافش با دلار یکشنبه 1 تیر، به 167 تومان رسید. البته حتی با همین رشد کُند هم، دلار نیمایی امروز مرز 16 هزار تومان را پشت سر گذاشت. قیمت امروز میانگین هفتگی دلار نیمایی: 16 هزار و 2 تومان.

افزایش 11 و 3 درصدی معاملات در هفته اول تیر
معاملات این هفته محصولات پلیمری در بورس کالا با 11 و 3 درصد افزایش، از 66 هزار و 362 تن هفته قبل به 73 هزار و 919 تن رسید. ارزش معاملات این هفته محصولات پلیمری به 988 میلیارد تومان رسید که 144 میلیارد تومان نسبت به هفته قبل، افزایش داشت. پی وی سی، پ پ نساجی و سنگینِ فیلم، کالاهای با بیشترین حجم معاملات هفته اول تیرماه بودند.

عقب نشینی نفت برنت به 41 دلار
قیمت نفت برنت که روز گذشته را در 42 دلار و 40 سنت به پایان رسانده بود امروز را نیز در همین بازه آغاز کرد اما در ادامه‌ی بازار به 41 دلار عقب نشینی کرد. قیمت این لحظه هر بشکه‌ی برنت: 41 دلار و 75 سنت

کاهش قیمت مواد اولیه
با توجه به روند کاهشی دلار که از پایان روز گذشته آغاز شد امروز قیمت عمده کالاهای پلیمری، روندی کاهشی داشت و در دفعات متعدد، قیمت های ویکی پلاست به نمادهای کاهشی، به روزرسانی شد. در این میان ABS‌، پلی اتیلن سبک فیلم و پلی اتیلن سنگین فیلم بیشترین کاهش را در قیمت های امروز به نام خود ثبت کردند.
 
ورود بورس تهران به کانال 1 میلیون و 400 هزار
شاخص بورس در پایان معاملات امروز با 28 هزار واحد افزایش به 1 میلیون و 419 هزار و 439 واحد صعود کرد.

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟